don't wait for the last one to stand

minnen vackra minnen , galna minnen, gamla minnen.

tänkte lite lätt att de här skulle handla om minnen då. och de är ju de allt man har gjort förut är bara minnen tycker man borde få plocka ut sina minnen som Dumbledore och verkligen få se sitt minne hade varit otroligt awesome . för ja menar om man tänker tillbaka på de förflutna så ja visst! man kommer ihåg de bra men de är som suddigt om ni fattar va ja menar ? jo de gör ni... och man kommer oftast inte ihåg hela händelsen man kommer dem roligaste delarna och de är väll bra men ja menar om man fick se hela sitt minne kanske man reagerat på ett annorlunda sätt , de tror iaf jag.
har träffat så mycket bekanta från mitt förflutna, gamla kärlekar, tidigare vänner, tidigare barndomskompisar pch ja menar dem flesta har man ju inget emot de är bara de att man kanske bara tappat kontakten eller så är de väll mycket att man flyttat till en annan stad. men iaf dem här senaste  veckorna har ja verkligen fåt rätsida på mitt liv och typ försöka förstå varför mitt liv inte har varit som ja velat, och ja börjar lyckas nu och medans allt de här så har ja hamnat i någon slags nostalgitripp. kul som fan. för då kommer minnena man hade med den personen tillbaka verkligen spännande!

hojj va ja skrev mycket idag ni får ursäkta mig och mitt svammel
läs inte hela!

alltså hörrni fyfan ska vi samlas alla kirunabor och bygga en replica på hogwarts FÖRSTÅR ni hur coolt de skulle vart och sen kan vi kan vi skaffa oss coola trollspön och lära oss trolla
EXPECTO PATRONUM
eller ja ..


hihi
söt

puss cya•

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0