i want to feel proud. a day.

mm jag vill inte jobba ... livet ...

men annars har väll veckan börjat bra saknar theres för hon är och tofflar med sin pojkvän, och fan att ja börjar känna mig efter alltså nu börjar alla fan skaffa seriösa pojkvänner och typ glömmer bort mig, ja är fan singel, vill inte vara singel. men nu är de så! och ja är än så länge inte så berörd den tiden kommer ju för mig också! jag ska inte stressa bara låta de bli som de blir, och om ja hinner bli 30 och fortfarande int ehar blivit gift eller skaffat kids, då har ja min hemliga superplan som jag och min reservman har kommit överens om, så ja nu gör ja som i HIMYM.. en betryggande och pålitlig plan B fast d eär ju de tänk så har han skaffat sig ... hmm nu blev de svårt men de löser sig ..

undra om man ska gå och lägga sig börjar 7 och är inte stokad!

sofiias-sluta-snusa-maraton
går fan inge bra nu när jobbet har börjat snusar äcklig snus som en iller ...



visst ser de ut som att ja gråter ?? tvingade fram tårarna och försökte se ledsen tyckte att ja lyckades

puss cya swing all the bitches♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0