kuulkul:)

hejsan, ja du igår hade ja verkligen jätte roligt ja var med tessan vi satt uppe och snackade i säkert 3 timmar sen skulle ja iväg till grekkvällen med min familj och massa personer till och vi firade för att jag och min familj har varit utomlands i somras och blev de då en liten flashback på de ett bildspel och massa mera  :) haha sen tog ja en taxi upp till tessan för alla hade ju såklart druckit och då stopppade ja och tessan på saunan och typ fem min efter vi kommit kom vi på vi orkar inte basta!! :D så då kollade vi teve till hakv tree och min kompis från göteborg ringde och pratde med mig fan de var skit kuul att prata med dig och ja saknar dig enormt mkt, KOM HEM ! :P  och sen skulle ja och johanna åka till backen idag men de blev inte av :/ vi hörs,,

Kommentarer
Postat av: JohannaP

Var du full lr ngt när du skrev dehär? ;P

2008-12-09 @ 22:40:08
URL: http://someonesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0