solo ieri

alltså italienska är ett så vackert språk ja bara älskar de och för de mesta älskar jag eros ramazzotti han har så jävla vackra låtar man blir nästan gråtfärdig:)  inte för att att ja kan ett skit italienska men whatever man kan ju älska de iallafall , fan vad roligt de var på draman idag fanva vi flummade ja elina och johanna helt galna men johanna hade ont i huvet så hon tog de lite chillare synd om lilla gull johanna, än jag och elina helt jävla sjuka i skallen haha . och från igår till idag sov johanna hos mig vi hade skitkul vi ritade på papper men vi ritade med smink johanna skrev en jättefin sak åt mig de är ju nästan värt att ni få höra : just like the sun you light up my life ,sofia av alla vänner är du den bästa du ställer alltid upp till 110% för mig. jag kan inte beskriva hur mycket det betyder för mig att ha dig som vän... SÅ jävla fint tack johanna älskar dig min bästa vän.ja och nu sitter man här och ruttnar men ja har iaf min julmust!(Y) hehe vi hörs,,     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0