let us think about it;*

HEJSAN!, ja vet de var ett tag sen ja skrev sist men har inte rimtigt haft tid:) den här dagen var så jävla rolig men ändå så jävla tråkig. Den började med skolan som var förvånansvärt rolig alla killar i min klass var och spelade hockey så vi var typ tio i klassen och så hade vi vikarie fyfaaan att de var kuul(Y)!!! :D haha och sen efter de åkte jag och johanna till byn tuolla där jag bor (en riktig byhåla säger ja) men iaf så fixade vi oss och sen åkte vi på annisgrill och åt med  min pappa riktigt trevligt faktiskt sen väntade vi på att bussen kom där sofie satt .för vi skulle åka upp till stan och köpa grejer:) ,men jag och johanna fick åka gratis för vi skulle bara åka en busshållplats tiull stadshuset och hämta pengar av mion morsa. på stan gick vi och tog en kaffe på brända sen på stan köpte sofie ett  par skor och ett par jeans och sen kom tessan och v ihade helt enkelt skitskoj!:D sen skulle båda tessan och sofie fa hem så då satt ja och johanna kvar på sporthallen och tråkade efter gick vi till kupolen :D sen till lombia sen upp på stab fixade snus o.s.v :D haha men ska dra vi hörs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0