En kul kväll helt enkelt!

hejsan, ja måste bara börja med att säga sorry, ja har verkligen inte hunnit med att skriva blogg och ärligt talat ganska tråkigt men nu har johanna fixat min blogg skitfint och då måste man väll skriva då och då känner mig lite skyldig till de ,men iallfall idag är de första dagen på de nya året 2009 fyfan va skönt ja kände bara direkt kl slog över till 00:00 att de här skulle bli ett jävligt bra år, jag, johanna,tessan,elina,marika stod skrek med 200 pers på stan gott nytt år de var riktigt kul ,men före de unge fär vid sju tiden började jag och johanna och dricka med lizette,annika,felicia och angelica kanske lite tidigt men de var fan värt de fast otroligt jävla kallt så vi stod inne i p-party garaget och körde vår egna lilla fest svin kuul sen drog vi därifrån och bestämde oss för att gå och käka på laguna beställde pizza MUMS!, och typ var femte minut fick någon av oss säga att vi skulle dämpa oss för fyfan vad vi var högljudda inte helt bakom flötet som man nu säger:) men de var as kul sen var vi bara ute och lyssnade på något band som spelade ute vid folketshus parkeringen dem var ganska bra och så där sprang vi runt på stan i typ tre timmar och inväntade allt folk och ojojoj vad de kom folk, ja säger bara tur att ja inte tog leggings för seriöst man hade frysit ihjäl haha en sak som var bra iallafall var ju att man var nykter på 12-slaget som man faktiskt kunde komma ihåg alla vackra raketer och alla som man träffade , nu har ja väll inge mera att säga vi hörs och jag önskar er alla ett gott fortsatt år ;)
och ja ja vet ja har varit jävligt ego med bilderna bara på mig och vänner men som sagt ja hade inte alla flingor i flingpaketet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0