hello

igår som sagt var jag med frans på dagen och sen men johanna på kvällen och jag och johanna kollade grudge 3 nog för jag redan sett den men man blev ju ändå cp-jävla skiträdd !!!!!! men de var skitkul awesome helt enkelt för vi umgås så sällan nu så de var roligt att umgås med  johanna, på morgonen klev jag och johanna upp och "skyndade" oss till bussen nej de gjorde vi inte bussen gick 9.55 och vi gick en snabbis på konsum och när vi kom ut så var klockan 9.30 fatta irro fick man stå där och frysa som ett psyk !!!!!! , idag ska jag iallafall gå tre lektioner skola sen ska jag med tessan och lizzo på brända och sitta och sörpla kaffe och sedan NAUTILUS yeeeee! :D men nu kommer snart lizzo så måste mig snabba ut ur macsalen så jag inte missar henne :) pusscya
tog en bild från mitt kollage vi har gjort här i macsalen :) nadja är söt!
Nadja Marakatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0