seeeg

hejsan :), en ny härlig morgon har då börjat och ja jag vet jag är seg på att skriva men jag har inte så mkt tid för de och  så klart så vill man ju ha nånting att läsa och inte bara några rader om hur min dag/dagar har varit jag måste ju berätta något intressant som intressar er annars finner ni ju de inte intressant att läsa denna blogg  huff de va jobbigt :), idag ska jag gå och träna med min goda vän jimmy fors om han orkar stiga upp de vill säga. senare så ska jag antagligen vara i toulla och umgås eller så umgås jag med ekman och jonte vi får ju se hur de blir senare ikväll. igår var skolan jättetråkig sen åkte jag hem och sen bar de av till nautilus och träna och sen for jag och var med världsvästafranswinsa ;) de var skitskoj sen hem och däckade dirr i sängen ! , hihi men nu  ska jag fara puss cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0