i'd rather be with you

du var ändå den personen jag förväntade mig mycket mer än så här jag vet ju inget än men jag trodde aldrig att du skulle låta mig fortfarande mig vänta för som du vet så hänger de fan på dig nu. ibland förstår jag mig inte på mig själv jag vill som en sak men de slutar alltid med att jag gör en helt annan de är precis som att jag gör de som är lättast även om jag inte vill de och jag tar alltid onödiga förhastade slutsatser och de är verkligen någort jag måste jobba på för jag tycker själv att jag är svinjobbig när jag gör så men jag antar att för de mesta håller de mig borta från att bli sårad och de är väll en sorts lättnad jag vet inte. ibland undrar jag vem jag är EGENTLIGEN som att man tappar bort sig i en människa som int eär en själv men de är ändå jag fattar ni ?, jag antar när ni läser det här så tänker ni säkert : sluta gnälla och skaffa dig ett liv, men då säger jag att ni borde sluta läsa min mennigslösa blogg för jag bryr mig inte om någon läser den eller inte vill bara få ut min tankar någonstans. puss cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0