luleå <3

nu är man nyinflyttad lulebo stormtrivs här så de går inte att beskriva. men jag saknar mina vänner och hoppas dem kommer och hälsar på mig SNART. jag och elina fördriver vår fritid på ett ytterst roligt sätt genom att spendera våra eftermiddagar på staden spela guitarhero remissar fikar och kollar en film eller två (: ♥, jag är jätteglad att jag fick med mig mopeden  den är så enkel och gör de mkt lättare för mig eftersom jag bor lite utanför luleå. 


jag är så glad att du gjorde som du gjorde aldrig gav mig ett direkt svar utan bara lät mig va kan tolkas som en negativ sak men för mig var de fan guld värt, de var precis vad jag behövde!,  de fick mig att tänka om och ändra min inställning tack för att du gjorde så (: DU ÄR GRYM!



shalala vad jag älskar musik KENT framför allt och deppig musik! texterna får en att tänka. man liksom försvinner för ett tag och bara är. jag tror att de egentligen gör mig till en ledsam och depppig person men jag anser de är ett bra sätt att verkligen fundera och reda ut trassel. så nej inte är man deppig eller ledsam nej man lever livet även om dock livet kan vara lite krångligt ibland.


jag har kommit på att saft är extremt gott man blir på så extremt bra humör ;)


puss cya



foto taget av mig då. ibland är man grym!





Kommentarer
Postat av: pello

deeet är så GRYMT kul att du bor i Luleeeåååå!! Ursäkta mitt damp men blir bara så happy! :D:D Jag kommer vara med dig så mycket så att du kommer vela slå mig på käften :) puuuussspusss

2010-08-24 @ 20:47:39
Postat av: anonym medlem

sofia är söt,gosig,crazy,scheriiibiii och en paboick :)(Y)

2010-08-24 @ 20:48:55
Postat av: JohannaP

Men nog saknar du kiruna liiiite va? :) Iafl mig och theres? :) Saknar dig!! <3 BVFA! :)

2010-09-03 @ 11:00:07
URL: http://someonesblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ne jag saknar inte kiruna :) men jag saknar dig och tessan :) <3 bvfa!

2010-09-03 @ 19:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0