BEGAGNAT AS HELL

JULMUST ÄR FAN GOTT SAKNA 4-EVER .... nu jävlar är jag på busigt humör vill inte ens skriva blogg men faaaan man känner ju sig så förbannat tvungen hojja . prima fisken vad vackert väder de var idag jag vill ha mer och mer men mest av allt gränsen buhu. önskar fan att jag kunde FLYGA fan vad kul tänk då behöver man aldrig mer ta bilen och inte ringar efter skjuts och sånt svammel man bara flyger iväg nice som säätan, 14 dagar till den kära tatueringen nu börjar den närma sig och jag börjar bli nervös. NÅGOT ANNAT JAG TÄNKT PÅ ehrmm sorry för capsen är att rädsla är fan kul. få en liten adreanlinkick och bli förbannat rädd är alltid lika kul hihi busbus puss cya
mirkko och jag för ett tag sen<3


Kommentarer
Postat av: mirko!

I MISS U! :( vi måste umgås någon dag babe!<3 hör av dig!

2010-02-21 @ 22:51:10
URL: http://mirandaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0