men bläää vad du är ful


sexig bild!
är så grymt irriterad för att jag inte får gjort något i skolan orkar fan inte de är fan bara jobbigt så nu sitter jag här på datakuskapen och skriver blogg ist för att arbeta alla andra är så duktiga vill också vara de;( var är ORKEN!?!?  hihi fan fan fan jag vill bara hem och sova och äta något men nej inte än

 ..något annat jag varit på senaste är en riktig jävla berg och dalbana varit jätte ledsen vissa dagar och sen jättesur jättetrött och jätteglad de finns som inget mellanting ett "normalt" humör utan alltid JÄTTE* ,

 måste bara säga åt en människa att när ja sa att jag saknade dig så menade jag att jag saknade din humor, din personlighet och din vänskap inget mer  än så bara så du inte missförstår mig (du vet när du läser detta att jag menar dig!)

vill att pojken min ska vakna nuu han drog skolken idag inteee bra de, men han är ändå söt<3

. kom på att de är kanske dags börja skärpa sig kanske är lika bra .. man får ju som lite press när pappa upprepar minst en gång om dagen att om jag inte får G i alla ämnen så får du inga pengar eller nått av mig nå mer ändå sånt svammel när de är morsan som försörjer mig haha så nej jag behöver inte pengar av dig gubbhelvete! 

nu måste jag lugna ner mig och sluta ta ut min ilska på människor som inte gjort mig något hihi ska hitta på något roligare nu.

puss cyaaaaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är het

2010-03-01 @ 06:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0