trust the voice within

nu tar allt en helvändnig och jag är på bra humör här framöver, blev supernöjd över min färgning och klippning fast jaaa, jag ser ju som lite skum ut men aa ... de löser sig . kommit på att katter är förbannat äckliga dem är bara små, fula och tjocka!. Tänk ändå vad världen skulle vara bättre om inte katter fanns.. nu ska sofia räkna upp fem anledningar varför katter inte borde finnas ..
  • 1.tänk all kattmat som blir över till oss!
  • 2.minst 95 % av världens befolkning blir 50% mindre rivna i ansiktet! haha den du.. jaa
  • 3.tänk på all plats vi skulle få över att leka på ist för att tjockisarna (katter) tar över vår planet!
  • 4.vi slipper skämmas när utomjordingar kommer och hälsar på .
  • 5.katter är absurt äckliga och borde avskaffas (cut-cut) .
om ändå min dröm kunde bli verklighet katter avskaffas och vi slipper leva med krig och denna enorma rädsla för katter är ändå kärnan till denna undergång till våran vackra, för ni måste erkänna dem är fan inte bra för någon och gör heller inte någon nytta punktslut.

något ni verkligen borde prova och rekommderas starkt från mig och mina managers (mamma & pappa (Aerkänn lät coolare?!?!?!:O) iaf så är de KIVIKS JUICE DRYCK MED PÄRON RABARBER OCH HALLON FÖRBANNAT:D:D ehrm... den var god som fan iaf testaaaaaaa lätttttt!  pusss cya



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0