i'm back

jaaa heeei, som ni kanske har märkt av mina tidigare blogginlägg har jag varit på väldigt dåligt humör på senaste och ja visst jag har ju mina anledningar men de var inte de jag ville komma fram till utan att nu har jag bestämt mig för att jag fan ska börja var på bra humör för seriöst jag orkar inte vara sur och ledsen nå mer,  visst de tar ju tid att gå vidare men skitsamma nu går jag vidare med inte en blick i de förflutna utan med ett stort jävla leende på läpparna fyfaaan så skönt. vet ni vad jag har kommit på ? jo att jag älskar helger och dessa långa sovmorgnar när man bara kan ligga i sängen och dra sig i flera timmar bästa som finns! ♥ och sen behöver man inte TÄNKA  de är så förbannat jobbigt! , och sen på helger kan man ju bara ta de som de kommer och dessutom behöver man inte träffa vissa människor YES (Y) ! , nej fyfan mitt humör är på topp och de är så jäkla great så grymt härlig känsla :) idag var jag och körde skoter hela dagen och sen när de började dra sig mot kväll drog jag till theres en riktig glädjespridare så härlig människa! puss cya

Kommentarer
Postat av: JohannaP

BRA sofia! så ska det låta :p

2010-01-19 @ 22:11:11
URL: http://someonesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0