JAG ÄR BUSIG

de är som de jag kommit på att jag är väldigt busig, vet inte hur man ska tolka de direkt och jag vet fan inte hur jag ska förklara men jag älskar att leva livet och skita fullständigt i vad folk tycker om mig de är ju deras problem ... de viktigaste är ju ändå att man är sig själv jävlar vad klyschigt de lät menjaa vad gör man åt saken.. hihihih ja orkar nog inte skriva så mkt mer förutom de faktum att jag mår förbannat bra gillar livet (dock inte skolan) men jaja... nu har jag nyss duschat och de var grymt skötn och sen ska jag fan skriva lite mer med pontus han är fan rädd för mig han tror att jag ska hoppa på han i skolan fast ja vem vet de kanske jag gör ? :D ... MOHAHA puss cya liten egopix eller?:P

Kommentarer
Postat av: muure aka tuollabo

man ska icke bry sig så mkt om vad andra tkr :D

2010-01-20 @ 19:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0