längtar....

sitter här i macsalen helt jävla uttråkad och förvirrad känns som att ja inte vet vad jag gör nåmer så grymt seg på nå sätt ja saknar dig ... lite , men ja vad gör man ? , jo man rycker fan upp sig och låtsas som att de regnar jess, jag vill ut och festa känner jag glömma allt ett tag och bara ha jävligt KUL! bara leva i nuet så att säga för jag är jävligt less på nuet vill leva i framtiden de jag nu menar är allt jag vill att allt ska gå fortare MKT FORTARE! ja har kommit på att mina tankar är jävligt onödiga bara tråkiga och totalt nollställda vill någon byta ? ja känner att nu måste något hända, vill förändra mig inte bo kvar i kiruna och kanske byta identitet.... va roligt ändå! :D puss cya

Kommentarer
Postat av: Rebecca ;D

Vissa tankar finns bara där utan att egentligen ordna upp något..dom bara ligger där och skräpar i huvudet för att jävlas med oss människor för att vi inte ska komma på någon anledning till att man tänker på det eller hur man ska lösa det. att vara tankspridd är inte great..det bara är så !:)

2010-02-01 @ 03:47:10
URL: http://rebeccaemelypettersson.blogg.se/
Postat av: Jag

Ja men uppdatera nu nångång!!:)

2010-02-01 @ 15:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0