motherfucker

haha jag har upptäckt att de är mkt roande att måla naglarna 01.39 på natten man känner sig som himla fräsch de måste ni ju hålla med om tycker jag .... jag känner att för tillfället hindrar skolan mig för att göra allt roligt vi har så grymt mkt plugg REDAN! de är förbannat irriterande och imon har vi prov whoopi på den .... eeeh joo saker sofia säger ofta :
vackert väder idag ?
men herregud
jaaaheei
chillar
dock
fan
hade jag helt glömt bort
kukens vrede
jåå vettu
men OHHMYGOD   
har man tråkigt så har man right ?;)  hihi nej fan vad ska jag skriva hum hum hum . .. fyfan imon ska jag göra handweb fy helskotta så roligt!.... fast ja de komemr ju göra ont men skitsamma hehe puss cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0