stars

undra hur kul de är att var en stjärna ?, lysa hela nätterna, jag tycker då att de verkar lite väldigt tråkigt .. hur som helst har denna dag inte varit någon direkt höjdare orkar fan inte se dig varje dag...jag känner bara hur ledsen och sur jag blir hela tiden och herregud jag pallar inte de vill ju fan vara på bra humör men ja de går väll över till slut men just nu hade de varit skönt och byta linje ett tag bli på bättre humör och må bättre jag känner att jag behöver någon stor omväxling i mitt liv och de är fan snart. jag är fan less på mitt sextonåriga liv! jag vill flytta bort ett tag skulle vart nice :O , fan nk prov om några dagar och har sofia pluggat ? svar :nope hihi puss cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0