vardagsmust ?

varför skriver jag ens blogg.... tycker inte ens att de är kul... hmmm jag fortsätter nog ett tag tills jag verkligen inte is skriva mer.. handwebben blev ju jävligt bra iaf nu får vi hoppas bara att jag går infektionsfri i två månader så den får läka bra. idag har jag fan inte gjort ett skit vart till mormor(satan själv) med mamma sen åkte vi hem och sen har jag städat mitt rum lyssnat musik och saknat julmust! jag förstår inte varför dem tar bort den efter ett tag fan vad onödigt visst den heter ju "julmust" , men dem hade fan bara kunnat ändra namnet till vardagsmust ..eller nått nu ska jag fortsätta slösa bort min dag på att nöta how i met your mother pusscya
slänger in en random bild for fun sakes... hihii

HAHAHA så jävla skön bild :)

Kommentarer
Postat av: JohannaP

HAHAHAHAHAHAHA!!!!! JAG DÖÖÖÖÖR!!!!! "satan själv" hon är ju jättemysig ;)

2010-01-24 @ 20:42:57
URL: http://someonesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0