kan inte sova

sitter i min säng och funderar tänk om man kunde gå tillbaka i tiden och bar kolla på allt som man upplevt hade verkligen velat göra de. iaf allt bra.

Howie Day – Collide - Acoustic Version
världens mysigatse låt sitter i detta nu och lyssnar till den och tänker tillbaka på den tiden ja du vet ?

de här med att flytta har fått mig att känna lite nedstämd på senaste kommer sakna allt så oerhört.

fan vad trött jag är vill verkligen sova men de går inte har så mkt förvirrande tankar.

titta på gamla bilder är så jävla kul har jag kommit på man får så mkt flashbacks.

om man skulle ta och hämta kaffe?

ska lägga in lite bilder tror jag
BÄST!<3


PUSSS CYA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0