en silver dosa

än en gång på fittdatakunskap och jag orkar inte sitta här så cool som jag är ska jag smita iväg och prata med tessan när hon vandrar till skolan. jag har tänkt på en sak jävla vad alla har fördomar typ stockholmare är snobbiga och kirunabor är dryga och sånt jävla svammel bara för att man har olika dialekt från plats till plats så betyder väll ändå inte de att vi är så jävla olika,  nog finns de snobbiga människor i kiruna och dryga människor i sthlm blir så grymmans less på alla dessa fördomar och jag måste ju erkänna att jag själv har de ibland om människor och de är så jävla fel så de går ju inte . jag vill sova orkar inte sitta hääääääär och katter är fortfarande fula hihi va busigt. alla är så busiga idag de är himlans kul men ska kila nu puss cya

 blev ingen bild idag får ta de imon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0