erkänn ?

idag så ska jag erkänna allting jag tycker är jättefult och jättesnyggt tio saker av varje here it goes

jättefult:
katter
partillejohnnys
nallepuh
p12:or
bögiga kärringen på konsum
härmapor
ärtsoppa
bilddagboken(beroendeframkallande) och pixbox
min mormor

jättesnyggt:
göteborgsdialekt
västar
jeansleggings
vita mössor
skumbollar
cola
personer som trivs med sitt utseende
målade naglar
piercingar
bögar

hihiih vad busig och JÄTTTEINTRESSANT JAG ÄR IDAG! eller inte va jag vet att dem få som läser min blogg måste tycka att jag är jättetråkig ...fan jag tycker jag är jättetråkig orka ens ? hahahahahha ja men de var fan fint väder idag lite småkyligt men de var bra iaf tyckte jag dååå ... busigt.. (; pusss CYA


Kommentarer
Postat av: Sebastian Strandelin

Kände mig träffad vid Göteborgsdialekt, personer som trivs med sitt utseende och bögar! (A) :D <3

2010-03-04 @ 19:41:03
Postat av: JohannaP

Katter, bögiga kärringen på konsum, nellepuh? vart fan får du allt ifrån? :p vikken kärring på konsum btw? :p konsum i jukkas?

2010-03-09 @ 20:17:35
URL: http://someonesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0