invecklat och lite äckligt

att finnas till i dina ögon var inte tillräckligt, jag tillät aldrig de och de tog kål på mig, jag avslutade. du började. de fanns igen gnistan återfanns igen om endast för ett kort ögonblick. du kände de. jag kände de. hittade vägen med dem smala hörnen som man knappt kunde komma förbi. jag kom inte förbi. du kom inte förbi. följdes åt till slutet och det återfunna slutet och proceduren återspelades. jag slutade. du slutade. tårar fälls av de motsatta och aggression blev de stora hindret som blev den nya tron på relationen. jag hoppades. du hoppades. lösningen blev oviktig och tilliten sattes återigen på prov. du litade. jag litade. kampen mellan lösningen och de som faktiskt skulle hända slet itu de som hade kunnat bevarats redan från första början. du kämpade. jag kämpade. vi förlorade allt och återfann de aldrig vi prövade allt kanske var de dumt! om vi bara inte brytt oss från första början kanske inget gått snett. ingen kom tillbaka.
♥puss cya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0