sleep

jag borde sova jag vet. fortfarande idag så har jag inte lärt mig att vissa dagar så borde man bara sova oohnejnej iställer sitter man uppe och börjar tänka på dessa tankar och de är ju inga såna där engångstankar dem följer fan med hur länge som helst och bryter sig in och tar som över. de är på natten man ska vara ledsen och gråta och lyssna på deppig musik fast dock väldigt sällan inte göra de till något som händer varje kväll. man ska tänka och få ut de som behövs och verklugen försöka reda ut de som blockar de verkliga. man ska vara trött och faktiskt sova när de behövs och inte sitta uppe!.  √puss cya

It's not the same.
No, it's never the same,
If you don't feel it too.
If you meet me halfway,
If you would meet me halfway,
It can be the same for you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0