loved by the other more important.

de känns som att något alltid är komplicerat de kan aldrig bara vara bra man ska alltid göra de komplicerat, varför fan inte bra ta som de kommer inte stressa så jävla mkt. .. .Har kommit till den tid i livet då jag börjar inse värdet av äkta vänskap och vad den verkligen betyder för mig. johanna, theres, jennifer och lizette ni kommer alltid vara mina bästa vänner förstå att även fast vi inte är de för resten av livet så kommer jag alltid minnas dem djupa samtalen, dem långa skratten och dem hysteriskt roliga äventyr vi gjort tillsammans. DE betyder guld för mig och ni har fått mig att bli den självsäkra personen jag är idag och för de är jag evigt tacksam. ni kan alltid lita på mig att jag ska göra mitt yttersta för att ni ska må bra och jag vet att ni gör de samma för mig. ni kan alltid lita på mig och jag kan alltid lita på er. Jag älskar er och jag kommer aldrig glömma er<3


JohannaPeltovuoma:  min bvfa kommer du ihåg när vi tog moppen till pajala och körde hem på samma dag haha fucking crazy dude love you <3

TherésLindmark: kommer du ihåg när vi körde moppe uppför luossabacken och sen när vi skulle köra ner igen så kraschade vi så jävla stenhårt fan vad vi skrattade just för att de gjorde så jävla ont ;) love you <3


JenniferEmmoth: kommer du ihåg när vi skulle på stan för att dra på fest så istället träffade vi nån random snubbe och gick hem till honom och snapsade whiskey 3 timmar sträck :) love ya broe<3


LizetteÖhlund: kommer du ihåg när vi gick på stan och du började skrika SOFIA ÄR KISSNÖDIG och LIZZO ÄR KISSNÖDIG i flera timmar så till slut så började folk undra vad VÅRT problem var hahaha fan vad AWESOME DE VAR  love you <3:)                                                                                                                

Kommentarer
Postat av: JohannaP

du är så söt gumman :) BVFA! <3

2010-09-18 @ 15:34:23
URL: http://someonesblogg.blogg.se/
Postat av: LIZZAN!

klart jag kommer ihåg, kommer ihåg allt vi har gjort brushaaannnnne! loveu!

2010-09-21 @ 21:57:05
URL: http://lizetteoehlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0