a fine way to fall asleep, days come

de där med att prata på natten är riktigt kul, man kommer igång med sådana diskussioner ibland att man glömmer bort tiden och sen inser att man kanske suttit och pratat i flera timmar eller kanske bara 10 minuter, men de ja vill komma fram till är att små ögonblick är viktiga då man kanske inser att man älskar någon eller bara att de viktigaste i livet är här och nu, att vara med någon kan vara fantastiskt. jag tror de viktigaste man kan ta med sig i livet är läran att lyssna och faktiskt kunna prata med varandra, en underbar vänskap utgör en stor del av detta tycker jag. livet är så himla kort.

men idag har ja fan inte gjort så mycket försökt färga mitt hår men de blev så jäffla ljust så nu ska ja färga igen och förstöra mitt hår än en gång! yeeey

sluta-snusa-maraton dag 9
går fan inge bra så jävla sur och deprimerad vill gråta, vill fan ha vanligt snus..



nu är de bara börja ladda inför kirunafestivalen nu kör vi!

puss cya»

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0