dreaming with a broken heart

förstår bara inte varför du inte kunde vara en vanlig människa som inte orsakade drama och problem omkring dig, och inte levde med pressen att vara någon hardcore person som alltid måste vara värst. nej NEJ ja förstår bara inte... du kunde fan ha valt, fast ja antar att du gjorde de när du valde ett liv utan mig.

vad sofia har uppnått hittills i sitt liv
ett bra självförtroende - check
grym snowboardåkare - check
grymma vänner - check
duktig i skolan - check
bra kärlek - check

när ja blir stor ska ja fan upptäcka en ny värld en rolig värld utan depp och stress, för seriöst de enda ja känner just nu är en stor tomhet som måste fyllas ut av nått och efterssom de inte kommer något lyckligt och romantiskt så tar stressen och deppen över de stora hålet. man de är verkligen skönt att vara tillbaka i kiruna över sommaren de ger mig en viss glädje att iaf få vara nära mina allra bästa vänner. ni gör mig så lycklig!

vad sofia ej lyckats uppnå i livet än.
ett långt och äkta förhållande
sjunga inför människor
ett hälsosamt liv.
ett vackert liv.


så nu har ni ett till depp inlägg från hennes inte alltför seriösa depp-blogg wohoo


söta bilder iaf! /v

puss cya √

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0