if you could run for your life.

vill inte nätterna ska ta slut känns som att dem ger mig ett slags lugn i mig själv, vill stanna i nätterna för evigt känns de som.

känner att ja har börjat ett nytt liv i mitt liv nu lämnar i princip allt de negativt förflutna i mitt liv och bara raderar de, för ja har ältat allt för länge och nu är de slut ja orkar bara inte tänka på drama och att vara mitt i allt drama och svammel, så nu på senaste har ja gett många av mina negativtbehöriga ett val och ställt dem mot väggen om man nu ska kalla de så, för ja har också kännt på senaste att ja har så mycket olöst snack omkring mig, och de har gjort mig så less , så nu har ja tagit itu med nästan allt och börjar känna mig fri, oj vad de lät konstigt men faktiskt MYCKET mera fri och "drama-lös". just nu känns de inte positivt att vara fri men ja bara gör mig själv en tjänst och de kommer löna sig i slutändan.

dag 7 på min sluta snusarmaraton:
går helt ok känner mig lite små irriterad bara lite hela tiden men annars är de fint, börjar sakna de mindre varje dag och känner att ja kanske faktiskt kan sluta på riktigt!


glad tjej.

puss cya!‡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0