i'm not lost, just undiscovered

de är fan sant sofia är tillbaka och skriver äcklig blogg igen.. jaaa
kan fan inte sova på nätterna har fått nå jävla ticks att sova på natten är tydligen dåligt , för annars hade ja ju sovit kan man ju tycka, idag har ja varit till gällivare med madelene och träffat dem söta gveboysen de var ruskigt kul, vi myste på med kaffe och godsaker hos tobias pappa!.

oj detta suger ju hur is man ?

hum hum hum chilla en sväng ska ta en snus.

10 sek senare då va.

jo nu försöker man ju ge upp de där med att snusa, känns som att ja vill de nu och att ja är redo om man uttrycker de så. känns bara inte så värt nå mer så nu börjar man trappa ner lite långsamt så får man se vart vinden tar mig.

jag villl fan göra något kul hojja same shieeet hela dagen. eller nej men om man tänker på de riktigt hårt, hur ofta får man egentligen den där superroliga känslan att WOW de här är kul. jag tycker då aldrig att den typ kommer nå mer... liiivet .. men visst allt blir ju vad man gör de till (sluta klaga) ?

kort hår usch och fy.. nej!

långt hååår YEEEY

hihih busig jag är

klockan är fan halv 4, ska fan måla naglarna

puss cya alla brutala sötisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0